Search This Blog

13 February 2010

سمية - إنت حياتي

object width="340" height="285">
سمية - إنت حياتي
يا حبيبي انا قبل منك اه
كنت بخاف من الحب وجراحه
وقابلت عنيك خدونى 
ورجعوا ايام عمرى اللى راحوا
دلوقتى ليه 
مفاضلش بينا الا الفراق 
الا الفراق
طب اعمل ايه 
ده مفيش فى قلبى غير الاشتياق 
الاشتياق
ومش عايز ليه تكلمنى 
وبتتهرب منى
يا حبيبى حرام فهمنى 
متسبنيش احتار
لو كنت غلطت حاسبنى 
وراضية كمان تعتابنى
انما تبعد وتسبنى 
يبقى بترمينى فى نار
طب هات عينك فى عنيا 
المسنى وقرب ليا
ده انا عيشالك ياحبيبي 
كل حياتى
ده انا من غيرك ولا حاجة 
ارجع ده انا ليك محتاجة
وبقولهالك من قلبى 
انت حياتي
شوف كام سنة 
انت وانا 
عايشين حبايب
وحشنى بجد صحيح 
من البعد انا قلبى جريح
طول ما انت بعيد ياغالى 
نقصانى حاجات كتير
حبيبي انا قلبى عليك 
انا اقرب منك ليك
سامحنى خلاص كفاية 
عرفاك قلبك كبير
حبيبى تعالى تعالى 
بقولك تعالى 
مفيش اى شئ 
هيخدنى منك

No comments:

Post a Comment

Google Search

Custom Search

Followers

A Letter خطاب

A Letter خطاب

Property rights

Property rights