Search This Blog

24 December 2009

أمال ماهر - ايه انا بعدك هعمل ايه




ايه انا بعدك هعمل ايه
وهعيش فى الدنيا دى ليه
من غيرك هعشق مين
معقول ابعد وانساك معقول
وهتقدر تانى تقول
هتقول يا حبيبى لمين
ايه انا بعدك هعمل ايه
وهعيش فى الدنيا دى ليه
من غيرك هعشق مين
معقول ابعد وانساك معقول
وهتقدر تانى تقول
هتقول يا حبيبى لمين
ارجوك ارجع للايام
وتعالى فى حضنى
ونام وهنبدا عمر جديد
هنضيع احنا الاتنين هنضيع
ونعيش فى الم ودموع
وهنندم واحنا بعيد
أرجوك ارجع للايام
وتعالى فى حضنى ونام
وهنبدا عمر جديد
هنضيع احنا الاتنين هنضيع
ونعيش فى الم ودموع
وهنندم واحنا بعيد
أه أه أه أه..
انا ليه حسيت وياك احساس
وشعور غير كل الناس
من اول لحظه معاك
حبيت واوصف احساسى بايه
قلبى مصدقت الاقيه
ولقيتنى فى حضنى هواك
أنا ليه
حبيت وياك أحساس
وشعور غير كل الناس
من أمل لحظة معاك
حبيت واوصف احساسى بايه
قلبى مصدقت الاقيه
ولقيتنى فى حضنى هواك
أرجــــــــوك
وتعالى فى حضنى ونام
وهنبدا عمر جديد
هنضيع احنا الاتنين هنضيع
ونعيش فى الم ودموع
وهنندم واحنا بعيد.. بعيد
ارجوك ارجع للايام
وتعالى فى حضنى ونام
وهنبدا عمر جديد
هنضيع احنا الاتنين هنضيع
ونعيش فى الم ودموع
وهنندم واحنا بعيد



1 comment:

  1. أحب أمال ماهر
    وأراها ماتلقت حقها
    من الشهرة والانتشار
    المستحقة لهما

    ReplyDelete

Google Search

Custom Search

Followers

A Letter خطاب

A Letter خطاب

Property rights

Property rights