Search This Blog

25 April 2016

عمرو دياب - عمرنا ما هنرجع

كلمات: تامر حسين
ألحان: مدين
توزيع: أسامة الهندي
🎼♬♪🎶♫♩🎼 🎼♬♪🎶♫♩🎼 
أيامك عدت ونسيتها
وحياتي معاك أنا ملتها
وان كان فيك حاجة أنا حبتها
دلوقتي بقيت انا مبشوفهاش

أيام اتشالت من عمري
ومخدتش منها غير تعبي
بعد اما لاقيت راحة قلبي
لو ترضي أرجعلك انا مرضاش

عمرنا ما هنرجع زي زمان
ولا هفضل أحبك زي زمان
أنت أتعودت تشوفني ملاك
بس انا في الأخر انسان

عمرنا ما هنرجع زي زمان
ولا هفضل أحبك زي زمان
أنت أتعودت تشوفني ملاك
بس انا في الأخر انسان
🎼♬♪🎶♫♩🎼
🎼♬♪🎶♫♩🎼
لسة هنقول، كنا وكنا
قال يعنى الماضى كان جنة
كان ليه معاه أيام حلوة
بس الأيام الصعبة كتير

فى حاجات فى حياتنا لا بنعدها
ولا ينفع تانى نجددها
أيام بقى صعب نعوضها
فرق الأحساس دلوقتى كبير

عمرنا ما هنرجع زي زمان
ولا هقدر احبك زي زمان
انت اتعودت تشوفني ملاك
بس انا في الآخر انسان

عمرنا ما هنرجع زي زمان
ولا هفضل أحبك زي زمان
أنت أتعودت تشوفني ملاك
بس انا في الأخر انسان

عمرنا ما هنرجع زي زمان
ولا هفضل أحبك زي زمان
أنت أتعودت تشوفني ملاك
بس انا في الأخر انسان

عمرنا ما هنرجع زي زمان
ولا هفضل أحبك زي زمان
أنت أتعودت تشوفني ملاك
بس انا في الأخر انسان

عمرنا ما هنرجع زي زمان
ولا هفضل أحبك زي زمان
أنت أتعودت تشوفني ملاك
بس انا في الأخر انسان
🎼♬♪🎶♫♩🎼
🎼♬♪🎶♫♩🎼 🎼♬♪🎶♫♩🎼
🎼♬♪🎶♫♩🎼

No comments:

Post a Comment

Google Search

Custom Search

Followers

A Letter خطاب

A Letter خطاب

Property rights

Property rights