Search This Blog

01 January 2010

أحمد عدوية و رامي عياش - الناس الرايقة








يا ليل يا ليل يا
.. .. .. ..
وبحب الناس الرايقه
اللي بتضحك على طول
اما العالم المديئه
انا لا مليش في دول
وبحب الناس الرايقه
اللي بتضحك على طول
اما العالم المديئه
انا لا مليش في دول
ومليش في الدمع لا لا
ولا في الناس الشيانه
كل اللي فـ قلبه حاجه
اول بـ اول بيقول
آه
ومليش في الدمع لا لا
ولا في الناس الشيانه
كل اللي فـ قلبه حاجه
اول بـ اول بيقول
آه
وبحب الناس الرايقه
اللي بتضحك على طول
اما العالم المديئه
انا لا مليش في دول
وبحب الناس الرايقه
اللي بتضحك على طول
اما العالم المديئه
انا لا مليش في دول
موسيقة
الليله لو طال وعرف الجرح ميعاده
الليل وساهرين الليل
وبحب اللي مخليها على الله
اللي ما يحسبهاش
ده العمر قصير ليه نتغير
والا منعشهاش
وبحب اللي مخليها على الله
اللي ما يحسبهاش
ده العمر قصير ليه نتغير
والا منعشهاش
بقى كم شالوا همي وحرقة دم
يا عيني راحوا بلاش
دآهو كده على جرح قال انا ياسلام
في التمام رامي عياش
وبحب الناس الرايقه
اللي بتضحك على طول
اما العالم المديئه
انا لا مليش في دول
وبحب الناس الرايقه
اللي بتضحك على طول
اما العالم المديئه
انا لا مليش في دول
يا حبيبي
وبحب الناس الرايقه
اللي بتضحك على طول
اما العالم المديئه
انا لا مليش في دول



No comments:

Post a Comment

Google Search

Custom Search

Followers

A Letter خطاب

A Letter خطاب

Property rights

Property rights